تاکسی نوشت من 3 قسمت اول
 
افسانه دره خواب
داستان و یادداشتهای گاه گاهی... ( یک استکان چای با بهرام صادقی )
 
 

تا نشستم تو تاکسی رو صندلی جلو... سه نفر بالافاصله نشستن رو صندلی عقب... یک آن گفتم اینا زورگیرن و کار من تمومه!!! اومدم به خودم بجنبم که بزنم به چاک که صدای سرفه خفیفی از یکیشون بلند شد... آروم برگشتم عقب رو نگاه کردم دیدم نخیر... اینا که از اوناش نیستن! تو هول و والای اینکه کارم تمومه متوجه نشدم که یکی از اینا یه دختر خانمه رو فرم و سانتی مانتاله و اون یکی یه پیر سرفه کن خسته و اون یکی مسافر هم یه مرد جا افتاده کارمند مسلک که از اتفاق همه هم- هم مسیر هستیم. سوز و سرما هممون رو برده برد تو لاک خودمون که صدای آقای کارمند مسلک بلند شد که: سرده هوا وا... چطور این (وا) ی دوم رو چسبوند به وای هوا هنوز توش موندم!!! راننده خیلی ریز و آروم گفت: بله آقا، سرده وا!!! نخیر... این آقایون همه متخصص وا هستن! پیرمرده گفت: اهوووو... یه سرفه دیگه و بعد دماغش رو کشید بالا. تو بگو صدا از دختر خانم رو فرم و سانتی مانتال در اومد ابدا... هیچ... هیچی به هیچی. خوب اصولا دختر خانم ها توی هیچ بحث و گفتگوی درون تاکسی ای شرکت نمی کنن... البته تا اونجا که من می دونم. (ادامه دارد...)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 15:13 :: توسط : سعید مردی

درباره وبلاگ
این وبلاگ در تاریخ 8 / 12 / 1390 راه اندازی شد... وبلاگ در بردارنده یادداشتهای گاه و بی گاه و اساسا داستان هست... داستانهای کوتاه... آزمون و خطا در نوشتن داستان.
تاکسی نوشت من 3 قسمت دوم تاکسی نوشت من 3 قسمت اول تاکسی نوشت من 2 تاریخچه انیمه تاکسی نوشت من-تحت تاثیر تاکسی نوشت های جناب غیاثی زن دهان شکافته پزشک احمدی سوزم از سوز نگاهت هنوز زد و رفت... یک ترانه قدیمی بنان عزیز به یاد آقام دیو شناسی نوشته آتنا در مورد 15 مرداد ماه زورگیر -قسمت چهارم (قسمت آخر) داستان های زهرا فاقن زاده
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داستان و یادداشتهای گاه گاهی... و آدرس heyci.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.